top of page

Search Results

520 Ergebnisse gefunden für „“

Produkte (498)

Alles ansehen

Dienstleistungen (2)

  • Shoppen in de Showroom in Oostzaan

    Leuk dat je een afspraak wil inplannen voor een shopping sessie in onze showroom in Oostzaan! Volg de instructies, en maak een afspraak in onze agenda. Wij hanteren de regels vanuit het RIVM: Maximaal 2 klanten tegelijkertijd (ook kinderen worden gerekend als een klant) Klanten moeten zich 4 uur van te voren aanmelden Winkelen in een tijdslot van 20 min

  • Virtual Shoppen via Video bellen

    Indien de situatie je niet toelaat om naar onze showroom te komen, helpen wij je heel graag op afstand. Wij hebben ruime ervaring in het inspireren en informeren via videobellen. Op het afgestemde tijdstip contacteren wij je via whatsapp, om je te adviseren vanuit onze showroom in Oostzaan. Wij kijken er naar uit om je binnenkort virtueel te ontmoeten.

Alles ansehen

Andere Seiten (20)

  • Home | Bambiniboetiek

    ♡ De leukste Boetiek voor Outfits & Kidsroom items ♡ Onze collectie zal wekelijks worden aangevuld met steeds meer items & merken. Het assortiment is casual/mediterraans chic voor zowel jongens als meisjes. ​ Elke bestelling wordt door ons met veel liefde & aandacht naar je verzonden. Is je aankoop een cadeautje? Wij pakken het graag voor je in! Zet bij je bestelling bij het veld opmerkingen "cadeau" en wij zorgen dat het mooi en feestelijk ingepakt wordt. ​ Veel Shop plezier, ​ Liefs, Rox ♡ Shop per Categorie ♡ GIRLS Broeken & Shorts Schoenen Jurkjes Sets & Combi's Jasjes Shirtjes Bloomers Legwear Haaraccessoires ♡ Shop per Categorie ♡ BOYS Shirts & Hemden Sets Broeken & Shorts SALE Truien & Vesten Swimwear Volg Bambini Boetiek op Instagram& Facebook Meld je aan voor onze nieuwsbrief & Blijf op de hoogte van onze nieuwste collecties & acties Ik accepteer de algemene voorwaarden Verzenden Bedankt voor de inzending!

  • Algemene voorwaarden | Bambiniboetiek

    Algemene voorwaarden Bambini Boetiek Artikel 1. Identiteit van de ondernemer 1.1 De identiteit van de ondernemer: De eenmanszaak Bambini Boetiek (hierna te noemen: “Bambini Boetiek”) Adres: Oostzijde 251, 1508 EN Zaandam Tel: +31624309335 KvK-nummer: 78608716 BTW-nummer: NL003352277B72 E-mail: info@bambiniboetiek.nl ​ Artikel 2. Toepasselijkheid 2.1 Op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten van Bambini Boetiek via de webshop zijn deze algemene voorwaarden (hierna te noemen: “Algemene voorwaarden”) van toepassing. Zowel Bambini Boetiek als de consument erkennen de juridische geldigheid van elektronische communicatie, zoals tevens bepaald in Europese regelgeving. Aan eventueel overeengekomen afwijkingen kan de consument geen rechten ontlenen bij toekomstige bestellingen. 2.2 Het accepteren van een aanbieding dan wel het plaatsen van een bestelling houdt in dat de consument de toepasselijkheid van deze voorwaarden aanvaardt. 2.3 Van het in deze voorwaarden bepaalde kan slechts schriftelijk worden afgeweken, in welk geval de overige bepalingen onverkort van kracht blijven. ​ Artikel 3. Aanbiedingen / overeenkomsten 3.1 Alle aanbiedingen en offertes van Bambini Boetiek zijn vrijblijvend. Bambini Boetiek behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om prijzen te wijzigen, in het bijzonder maar niet uitsluitend wanneer dat op grond van (wettelijke) voorschriften noodzakelijk is. 3.2 Getoonde en/of verstrekte samples en modellen, alsmede opgaven van kleuren, maten, en andere omschrijvingen in brochures, promotiemateriaal, websites of social media van Bambini Boetiek zijn zo nauwkeurig mogelijk, maar gelden slechts ter aanduiding. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij partijen uitdrukkelijk schriftelijk anders zijn overeengekomen. 3.3 Een overeenkomst komt slechts tot stand na acceptatie van de bestelling van de consument door Bambini Boetiek. Zolang BambiniBoetiek de bestelling niet aan de consument heeft bevestigd, is er geen overeenkomst tot stand gekomen. Indien de aanvaarding van de consument afwijkt van het aanbod van Bambini Boetiek dan is Bambini Boetiek hieraan niet gebonden. Er is dan geen overeenkomst tot stand gekomen, tenzij partijen uitdrukkelijk schriftelijk anders zijn overeengekomen. 3.4 Bambini Boetiek behoudt zich het recht voor om bestellingen te weigeren. Van een dergelijke weigering wordt de consument al dan niet met opgaaf van reden op de hoogte gesteld. Een eventuele reeds gedane betaling wordt in dat geval uiteraard teruggestort op de rekening van de bank- of creditcardmaatschappij waarvan deze betaling afkomstig is. 3.5 Door bij ons te bestellen – via de website dan wel per e-mail – ontstaat een rechtsgeldige koopovereenkomst waarop betaling dient te volgen. ​ Artikel 4. Prijzen / verzendkosten / betaling / eigendomsvoorbehoud / wanbetaling 4.1 De vermelde prijzen voor de aangeboden producten en diensten zijn in euro’s inclusief BTW, tenzij expliciet anders aangegeven. 4.2 Voor transport binnen Nederland, met uitzondering van Caribisch Nederland, brengt Bambini Boetiek maximaal € 6.75 in rekening. Voor consumenten uit andere landen dan Nederland is de bijdrage in de verzendkosten afhankelijk van het land en de hoogte van het bedrag van de bestelling. Bambini Boetiek behoudt zich het recht voor om dit bedrag te conformeren aan de meest actuele tariefstelling voor deze diensten door POSTNL of een gelijkwaardige aanbieder van pakketdiensten. 4.3 Bambini Boetiek werkt in beginsel door middel van vooruitbetaling (online of vooraf per bankoverschrijving). Na een bestelling ontvangt de consument een bevestiging per e-mail met daarin de totale kosten, inclusief verzendkosten. Voor online betalingen worden geen extra kosten berekend. Na ontvangst van de gehele betaling verzendt Bambini Boetiek de bestelling van de consument. Alle artikelen blijven eigendom van Bambini Boetiek totdat de gehele betaling is ontvangen. 4.4 Achteraf betalen: Indien u betaalt via achteraf betalen met Klarna, gaat u tevens akkoord met de algemene voorwaarden van Klarna. samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan. Achteraf Betalen U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna . Algemene informatie over Klarna vindt u hier . Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt. 4.5 Er is sprake van wanbetaling indien 21 dagen na het sluiten van de overeenkomst het factuurbedrag niet of nog niet geheel is voldaan. De consument wordt dan schriftelijk gemaand het gehele, dan wel het resterende bedrag per omgaande te voldoen. Indien het bedrag niet binnen 14 dagen na ontvangst van de aanmaning is voldaan, is Bambini Boetiek gerechtigd het te vorderen bedrag vermeerderd met minimaal € 40,- te (doen) incasseren, dit overeenkomstig het Besluit vergoeding voor buitengerechtelijke incassokosten, of de overeenkomst te ontbinden. Artikel 5. Levering 5.1 Bambini Boetiek verzendt alle bestellingen in principe binnen 1-3 werkdagen na ontvangst van de bestelling via POSTNL (of een gelijkwaardige pakketdienst) naar het bij bestelling aangegeven afleveradres. Mochten wij hiervan om bepaalde redenen afwijken dan krijgt de consument hiervan per e-mail bericht. Mocht de consument op moment van afgifte niet thuis zijn, dan kan de consument het pakket op een POSTNL Parcelshop/Parcelstation in de buurt ophalen. Mocht het pakket niet binnen 3 weken worden opgehaald, dan zal het pakket door ons retour worden ontvangen. Bambini Boetiek zal het aankoopbedrag minus de verzendkosten aan de consument terugstorten. 5.2 Als termijnen in werkdagen worden vermeld, worden hiermee alle dagen van maandag tot en met vrijdag bedoeld, met uitzondering van wettelijke feestdagen. 5.3 De aangegeven levertijden zijn slechts indicatief. Overschrijding van de overeengekomen levertijden geeft de consument niet het recht op schadevergoeding, ontbinding van de overeenkomst of niet-nakoming van enige verplichting welke voor de consument uit deze of uit enige andere daarmee samenhangende overeenkomst mocht voortvloeien. 5.4 Het product moet uiterlijk 30 dagen na bestelling bij de consument geleverd zijn. Wanneer dit niet gebeurt, kan de consument de koop onmiddellijk ongedaan maken. Het voorgaande geldt niet als partijen een andere leveringstermijn hebben afgesproken, als er sprake is van overmacht aan de zijde van Bambini Boetiek of de door haar ingeschakelde derde(n). 5.5 Bambini Boetiek streeft ernaar de bestelling in één keer te leveren, maar kan de bestelling ook in gedeelten leveren. 5.6 Wij doen ons best om de website zo up-to-date mogelijk te houden. Echter het kan voorkomen dat er onverhoopt een artikel niet meer leverbaar is. In dat geval Bambini Boetiek zo spoedig mogelijk contact met de consument op. ​ Artikel 6. Herroepingsrecht / retournering / garantie 6.1 Na ontvangst door de consument van de bestelde artikelen via onze webshop of per e-mail heeft de consument een bedenktijd zoals beschreven in artikel 6.3. 6.2 Het artikel dient bij ontvangst te worden nagekeken op eventuele fouten, onvolmaaktheden of beschadigingen. Deze dienen binnen 14 dagen na ontvangst door de consument per e-mail aan ons te worden gemeld. Artikelen met een fout, onvolmaaktheid of beschadiging die retour worden gezonden zonder dat er binnen 14 dagen na ontvangst door de consument een melding is gedaan van een foutje, onvolmaaktheid of beschadiging, kunnen niet worden geaccepteerd. 6.3 Indien de consument niet tevreden is over de bestelling via onze webshop of per e-mail, kan de consument binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel/de artikelen aangeven dat hij/zij het artikel/de artikelen wenst te retourneren. De consument kan ook het herroepingsrecht inroepen door middel van een ondubbelzinnige verklaring. De consument verzendt het (de) te retourneren artikel(en) met de pakbon direct, maar in ieder geval binnen veertien dagen na indiening van de retour aanvraag per email, aan Bambini Boetiek. De consument draagt de kosten voor de retourzending. 6.4 Het herroepingsrecht is niet van toepassing op wat hygiëne betreft gevoelige artikelen. 6.5 Heeft de consument de bestelde artikelen retour gestuurd, dan mag de consument deze omruilen voor een andere maat of het aankoopbedrag aan Bambini Boetiek betaalde, exclusief de verzendkosten terugkrijgen, dit met inachtneming van het bepaalde in artikel 6.6. Indien de consument een deel van de bestelling houdt, krijgt de consument alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen terug, niet de verzendkosten. 6.6 Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen de bank- of creditcardmaatschappij, welke gebruikt is tijdens het plaats van de originele bestelling, opdracht geven om het reeds betaalde bedrag (exclusief de standaard verzendkosten) aan de consument te retourneren. Eventuele hogere verzendkosten voor de originele verzending van Bambini Boetiek aan de consument, waarvoor de consument zelf heeft gekozen, dan de door Bambini Boetiek aangeboden minst kostbare wijze van standaard levering, worden door Bambini Boetiek niet vergoed. 6.7 Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de consument. Voorwaarde voor het daadwerkelijk gebruikmaken van het herroepingsrecht is dat de betreffende artikelen deugdelijk verpakt, compleet, onbeschadigd, ongebruikt zijn en in de onbeschadigde en originele verpakking geretourneerd worden samen met de pakbon. Indien beschadigingen zijn opgetreden als gevolg van een ondeugdelijke verzendverpakking of indien het poststuk onvoldoende gefrankeerd is, behoudt Bambini Boetiek zich het recht voor om een retourzending te weigeren. 6.8 Op basis van de wet heeft de consument recht op een deugdelijk product, dat aan de verwachtingen moet voldoen die de consument er redelijkerwijs van mag hebben. Wij zullen een eventueel probleem met de deugdelijkheid van het product zo spoedig mogelijk oplossen. Mocht de oplossing niet aan de verwachting van de consument voldoen dan kan de consument de bestelling, zonder bijkomende kosten, annuleren. 6.9 De in dit artikel bedoelde garantie en het herroepingsrecht vervalt onder andere wanneer: Het artikel gedragen en/of gewassen is (hiermee wordt niet het passen van de kleding bedoeld); Het artikel door de consument beschadigd is en/of de consument getracht heeft de schade c.q. gebrek te herstellen; De label(s) en/of toebehoren zijn verwijderd of ontbreken; De consument de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructie niet heeft opgevolgd; en/of Het artikel volgens de door de consument verstrekte specificatie(s) is vervaardigd. Artikel 7. Overmacht 7.1 Bambini Boetiek heeft in geval van overmacht het recht om, naar eigen keuze, de uitvoering van de bestelling op te schorten, dan wel de overeenkomst zonder rechterlijke tussenkomst te ontbinden, zulks door dit schriftelijk mee te delen en zulks zonder dat Bambini Boetiek gehouden is tot enige schadevergoeding, tenzij dit in de gegeven omstandigheden naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid onaanvaardbaar zou zijn. 7.2 Onder overmacht wordt verstaan iedere tekortkoming die niet aan Bambini Boetiek kan worden toegerekend, omdat zij niet te wijten is aan haar schuld en noch krachtens de wet, rechtshandeling of in het verkeer geldende opvattingen voor haar rekening komt. Artikel 8. Aansprakelijkheid 8.1 Bambini Boetiek is niet aansprakelijk voor indirecte schade. Bambini Boetiek zal alleen een beroep doen op deze uitsluiting van de aansprakelijkheid indien en voor zover dit wettelijk is toegestaan. Artikel 9. Diversen 9.1 Indien de consument aan Bambini Boetiek schriftelijk opgave doet van een adres, is Bambini Boetiek gerechtigd aan dat adres alle bestellingen te verzenden, tenzij de consument aan Bambini Boetiek schriftelijk opgave doet van een ander adres waarnaar de bestellingen dienen te worden gezonden. 9.2 Wanneer door Bambini Boetiek gedurende korte of langere tijd al dan niet stilzwijgend afwijkingen van deze Algemene voorwaarden zijn toegestaan, laat dat onverlet haar recht alsnog directe en strikte naleving van deze Algemene voorwaarden te eisen. De consument kan nimmer enig recht doen laten gelden op grond van het feit dat Bambini Boetiek deze Algemene voorwaarden soepel toepast. 9.3 Indien één of meer van de bepalingen van deze Algemene voorwaarden of enige andere overeenkomst met Bambini Boetiek in strijd is/zijn met enig toepasselijk wettelijke voorschrift, zal de betreffende bepaling komen te vervallen en zal deze worden vervangen door een door Bambini Boetiek vast te stellen nieuwe rechtens toelaatbare vergelijkbare bepaling. 9.4 Bambini Boetiek is bevoegd om bij de uitvoering van de bestelling(en) gebruik te maken van derden. Artikel 10. Klachtenregeling 10.1 Bambini Boetiek beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. 10.2 Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Bambini Boetiek nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. 10.3 Bij Bambini Boetiek ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Bambini Boetiek binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. 10.4 De consument geeft Bambini Boetiek in ieder geval 4 weken de tijd om de klacht in onderling overleg op te lossen. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling, zoals beschreven in artikel 10.5. 10.5 Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot Bambini Boetiek ( info@bambiniboetiek.nl ). Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform ( http://ec.europa.eu/odr ). 10.6 Een klacht schort de verplichtingen van de consument niet op, tenzij Bambini Boetiek schriftelijk anders aangeeft. 10.7 Indien een klacht gegrond wordt bevonden door Bambini Boetiek, zal Bambini Boetiek naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen ,repareren of terugbetalen. ​ Artikel 11. Toepasselijk recht 11.1 Op alle rechten, verplichtingen, aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten waarop deze voorwaarden van toepassing zijn, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. De toepasselijkheid van het Weens Koopverdrag (CISG) is uitdrukkelijk uitgesloten. ​ Artikel 12. Wijzigingsrecht Bambini Boetiek behoudt zich het recht voor de algemene voorwaarden en de inhoud van haar website tussentijds te wijzigen. Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze website mag gekopieerd, opgeslagen en/of verspreid worden zonder schriftelijke toestemming van Bambini Boetiek.

  • Verzending & Bezorging | Bambiniboetiek

    Verzending & Bezorging Elke bestelling wordt door ons met veel liefde & aandacht naar je verzonden. Is je aankoop een cadeautje? Wij pakken het graag voor je in! Zet bij je bestelling bij het veld opmerkingen "cadeau" en wij zorgen dat h et mooi en feestelijk ingepakt wordt. Hoe wordt mijn bestelling geleverd? Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Bambini Boetiek worden geleverd door PostNL. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL. In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen. U kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij uw verzendadres. Het kan voorkomen dat u niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt u een niet-thuis-code in uw brievenbus. Hiermee kunt u op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen (via de website van PostNL). Wanneer ontvang ik mijn bestelling? * wij zijn even op vakantie alle bestellingen worden 1 maart '22 verzonden Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden. Mocht er een andere levertijd van toepassing zijn, dan zullen wij altijd contact met u opnemen. ​ Kan ik mijn bestelling wijzigen? U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. U kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden. Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd? Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Bambini Boetiek, ontvangt u een email met alle bestelgegevens. ​ BEZORGING Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending? Gratis verzending in Nederland boven de € 75, -. en in België bij bestellingen boven de € 100,- Voor een bestelling onder dit bedrag betaalt u € 5,95 verzendkosten binnen Nederland. Verzendkosten voor BE zijn € 8,95 Verzendkosten voor DE zijn € 9,95 Verzendkosten voor AT zijn € 9,95 Verzenden naar andere EU landen kan op aanvraag. ​ Hoe kan ik mijn bestelling volgen? Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van PostNL. Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen? Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres. Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen? Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met PostNL via deze pagina. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met info@bambiniboetiek.nl . ​

Alles ansehen
cinthia-escalante-N4HnFWlyT3I-unsplash.jpg
BB-Logo-RGB.png
bottom of page